Virtuele assistent

Misschien heeft u er wel eens van gehoord maar nooit echt ingezien wat de meerwaarde van een virtuele assistent is.

Een virtuele assistent ontlast u in de werkzaamheden waardoor u meer tijd overhoud om met de nabestaanden te communiceren en of te bezoeken.

Wat wij zoal doen als virtueel assistent:

  • Dossier invoeren
  • Aangifte overlijden
  • Het vastleggen van de begrafenis / crematie. u geeft de voorkeuren door en wij bellen voor de mogelijkheden en die koppelen we terug aan u.
  • Staatsie vervoer vastleggen en 1 a 2 dagen van te voren controleren of dit daadwerkelijk vast staat inclusief de tijden en locaties
  • Draaiboek maken
  • PowerPoint presentatie controleren en desnoods familie helpen om een presentatie te maken
  • Muzieklijst maken voor begraafplaats / crematorium
  • Personeel inplannen voor de dag van de uitvaart
  • Catering regelen
  • Agenda beheren voor de uitvaarten, zodat u weet waar u moet zijn op welk tijdstip bij meerdere uitvaarten op een dag
  • Contact met de drukker en nabestaanden zodat u zich kan focussen op een andere melding van overlijden
  • Andere taken in overleg

Wij zorgen er voor dat u een terugkoppeling krijgt met alles wat is gedaan en wat er nog geregeld wordt door ons zodat u weet hoe alles er voor staat.
Aan het eind van de opdracht krijgt u van ons een verslag. Het verslag brengen wij uit per overledene zodat er geen verwarring ontstaat.
Zo houden we onze diensten die u heeft gebruikt overzichtelijk en kunnen wij u precies vertellen wat wij hebben uitgevoerd.