Misschien heeft u er wel eens van gehoord maar nooit echt ingezien wat de meerwaarde van een virtuele assistent is.
Een virtuele assistent ontlast u in de werkzaamheden waardoor u meer tijd overhoud om met de nabestaanden te communiceren en of te bezoeken.
Wat wij zoal doen als virtueel assistent:
- Dossier invoeren
- Aangifte overlijden
- Het vastleggen van de begrafenis / crematie. u geeft de voorkeuren door en wij bellen voor de mogelijkheden en die koppelen we terug aan u.
- Staatsie vervoer vastleggen en 1 a 2 dagen van te voren controleren of dit daadwerkelijk vast staat inclusief de tijden en locaties
- Draaiboek maken
- PowerPoint presentatie controleren en desnoods familie helpen om een presentatie te maken
- Muzieklijst maken voor begraafplaats / crematorium
- Personeel inplannen voor de dag van de uitvaart
- Catering regelen
- Agenda beheren voor de uitvaarten, zodat u weet waar u moet zijn op welk tijdstip bij meerdere uitvaarten op een dag
- Contact met de drukker en nabestaanden zodat u zich kan focussen op een andere melding van overlijden
- Andere taken in overleg
Wij zorgen er voor dat u een terugkoppeling krijgt met alles wat is gedaan en wat er nog geregeld wordt door ons zodat u weet hoe alles er voor staat.
Aan het eind van de opdracht krijgt u van ons een verslag. Het verslag brengen wij uit per overledene zodat er geen verwarring ontstaat.
Zo houden we onze diensten die u heeft gebruikt overzichtelijk en kunnen wij u precies vertellen wat wij hebben uitgevoerd.